ΔΡΑΣΕΙΣ

Την Τετάρτη 13/05 οι μαθητές των Γ ΄ και  Δ΄ τάξεων, του Σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος που έχουν αναλάβει  ¨ Διατροφική αξία Ελαιόλαδου¨ επισκέφτηκαν το Μουσείο ελιάς και γευσιγνωσίας Paragaea στην ΠάργαΗ κ. Αθηνά και ο κ. Ηλίας Λιάκρης αφηγήθηκαν την ιστορία της ελιάς και της επεξεργασίας της στην περιοχή τους. Έγινε προβολή βιντεο animatio το οποίο παρουσίαζε την διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου σε μηχανοκίνητο ελαιοτριβείο .Πρόκειται για το πρώτο μηχανοκίνητο ελαιοτριβείο στην περιοχή της Πάργας, που δημιουργήθηκε το 1929 από τους εμπόρους Γρηγόρη και Ηλία Λέκκα.Το 1954 το ελαιοτριβείο εξοπλίστηκε με γεννήτρια και το 1960 έγινε η ηλεκτροδότησή του. Η μεταβολή της ιδιοκτησίας και η παράλληλη ηλεκτροδότηση της Πάργας, το 1960, οδήγησε στην ανακαίνιση του ελαιοτριβείου. Η περίοδος 1974- 1975 φαίνεται πως ήταν η τελευταία φορά που λειτούργησε το ελαιοτριβείο. Το 2009 το ελαιοτριβείο περιήλθε στα χέρια των σημερινών ιδιοκτητών του, που έθεσαν σαν στόχο την αναστήλωσή του και τη διαφύλαξη και ανάδειξη της βιοτεχνικής αυτής δραστηριότητας της Πάργας.

Ο χώρος του ελαιοτριβείου είναι διαμορφωμένος έτσι, ώστε να μεταφέρει στους επισκέπτες βασικές γνώσεις για την παραγωγή και επεξεργασία του ελαιόλαδου.
Παρουσιάστικε η διαδικασία παραγωγής ελαιόλαδου σε μηχανοκίνητο ελαιοτριβείο κατά τα τρία στάδια επεξεργασίας, ενώ παράλληλα τονίστηκε η συμβολή του ανθρώπου, της μηχανής και του νερού, στοιχεία απαραίτητα για τη λειτουργία του.
 Αμέσως μετά παρακολουθήσαμε βίντεο για την παραγωγή συλλογή και επεξεργασία της ελιάς σήμερα στην Πάργα .Έγινε διαλογική συζήτηση στην όποια συμμετείχαν ενεργά οι μαθητές  και ανταλλαγή απόψεων  σχετικά με την συγκομιδή της ελιάς στην Πάργα και την Πάλαιρο.Μετά παρακολουθήσαμε την διαδικάσία κατασκευής σαπουνιού με ελαιόλαδο και πήραμε και απο ένα μικρό δωράκι, φρέσκο σαπουνακι. 

Η περιήγηση στον κόσμο της παργινής ελαιοπαραγωγής ολοκληρλωθηκε στο χώρο γευσιγνωσίας και μελέτης, όπου  έγινε δοκιμή  προϊόντων και παράγωγων ελιάς.
Η εκδρομή  έκλεισε με μια βόλτα στα σοκάκια της Πάργας και ένα δροσιστικό παγωτό.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αθηνά και τον κ. Ηλιά Λιακρή για την όμορφη ξενάγηση στον κόσμο της ελιάς.









































Όχι πες στη βία

Οι μαθητές της Γ2 τάξης Δημοτικού Σχολείου Παλαίρου τραγουδούν κατά της ενδοσχολικής βίας.
Μουσική: Παντελής Δευτεραίος (Δάσκαλος της τάξης) 
Στίχοι - Ζωγραφιές: οι μαθητές




Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2015, στα πλαίσια του κοινωνικού σχολείου ,πραγματοποιήθηκε στους εκπαιδευτικούς του σχολείο μας σεμινάριο πρώτων βοηθειών από τον, εκπαιδευτή αυτοδυτών και επόπτη καταδυτικών έργων, κ. Σκορδαλή Βασίλειο. Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί  παρακολούθησαν και δοκίμασαν τεχνικές πρώτων βοηθειών- πρόληψη και αντιμετώπιση αιμορραγιών στο σχολείο, απώλεια των αισθήσεων και βασικές αρχές αναζωογόνησης .



Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σκορδαλή για την αποδοχή της πρόσκλησης , την διάθεση του πολύτιμου χρόνου του και την παροχή σημαντικών και αναγκαίων πληροφοριών, σε θέματα πρώτων βοηθειών, για την αντιμετώπιση τραυματισμών εντός και εκτός σχολείου.









ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών σε ανάμνηση ενός τραγικού συμβάντος, που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη.
Στις 21 Μαρτίου του 1960 η αστυνομία της ρατσιστικής Νοτίου Αφρικής πυροβόλησε εν ψυχρώ κατά μιας διαδήλωσης φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 70 άνθρωποι. Οι νεαροί διαδηλωτές διαμαρτύρονταν ειρηνικά κατά των νόμων του Απαρτχάιντ, που είχε επιβάλλει το καθεστώς της λευκής μειοψηφίας στη χώρα, εφαρμόζοντας τη θεωρία της ανισότητας ανάμεσα στις φυλές.
Ο ΟΗΕ μάς καλεί αυτή τη μέρα να ενώσουμε τις φωνές μας για τα θύματα του ρατσισμού, των φυλετικών διακρίσεων, της ξενοφοβίας και της μισαλλοδοξίας.
Με αφορμή την ημέρα αυτή  έγιναν στο σχολείο μας  δράσεις, συζητήσεις, εκδηλώσεις κατά του ρατσισμού, της ξενοφοβίας  και των φυλετικών διακρίσεων. Οι μαθητές ζωγράφισαν αφίσες, έκαναν κολάζ,τραγούδησαν και παρακολούθησαν ταινίες μικρού μήκους με σκοπό  την  ανάγκη καταπολέμησης των διακρίσεων, των αντιλήψεων, στάσεων και συμπεριφορών που ενισχύουν τον ρατσισμό.








Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015, επισκέφτηκε το Σχολείο μας, μετά απο πρόσκληση των τμημάτων της Δ΄τάξης, ο μελισσοκόμος Αθανάσιος Κουνάβης.Οι μαθητές , στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος  και της  ενότητας «Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ -∆ιαδροµές της γύρης, ταξίδια των σπόρων», είχαν την ευκαιρία να δούν απο κοντά το σπίτι της μέλισσας «κυψέλη», το εσωτερικό της, τα πλαίσια που απαρτίζουν μια κυψέλη, τον εξοπλισμό του μελισσοκόμου, την γύρη που συλλέγουν οι μέλισσες κ.α. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγιναν ερωτήσεις, κατανόησης αυτού του μικρόκοσμου, απο τους μαθητές. Επίσης ,τονίστηκε η σημαντικότητα  αυτού του μικρού εντόμου στην διατήρηση της ισορροπίας του περιβάλλοντος.
Οι μαθητές και οι δασκάλες των τμημάτων της Δ΄τάξης, ευχαριστουν θερμά τον κ. Κουνάβη για την προθυμία του και σε αυτή μας την δράση, και την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει στο σχολείο μας κάθε φορά που θα του ζητηθεί!!




  







Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.
 Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του εκφοβισμού, στο Σχολείο μας, πραγματοποιήθηκαν δράσεις με στόχο την ενημέρωση, κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση  όλων μας ενάντια της Σχολικής Βίας.  Πιο συγκεκριμένα, συζητήθηκε εκτενώς το πρόβλημα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού ,έγινε προβολή ταινιών μικρού μήκους, διαβάστηκαν σχετικά κείμενα και οι μαθητές συνέθεσαν δικά τους με ανάλογα θέματα, έφτιαξαν συνθήματα και φιλοτέχνησαν αφίσες.


 

 

 







 














Την Τρίτη 3 Μαρτίου, οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Παλαίρου, συμμετείχαν σε εκπαιδευτική εκδρομή  για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Παραμύθια στο Ασανσέρ» στην Παιδική-Νεανική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου.


Η παράσταση παρουσιάζει 7 λαϊκά παραμύθια από την Ελλάδα και την Κύπρο θέλοντας να θυμίσει στους μεγαλύτερους και να διδάξει στα παιδιά, μέσα από την ελληνική παράδοση, έννοιες που τείνουν να εκλείψουν αλλά και δίνοντας την δυνατότητα να ψυχαγωγηθούν οι γονείς μαζί με τα παιδιά.












Την Πέμπτη 5 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, Τηλεδιάσκεψη της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Συμμετείχαν οι μαθητές της Στ΄ τάξης και υπεύθυνη για την ομαλή διεξαγωγή της δράσης ήταν η κ. Μάντζιου Αναστασία.


Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις με τη σύγχρονη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και εκπαιδευτικών βίντεο που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό την εξοικείωση των μαθητών με βασικούς κανόνες προστασίας τους και την αφομοίωση κανόνων διαδικτυακής συμπεριφοράς.
Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκε ο ιστοχώρος που δημιουργήθηκε από την ελληνική αστυνομία www.cyberkid.gov.gr με πληροφορίες, ψυχαγωγικά παιχνίδια και δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.


ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ- ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου τα τμήματα των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας, συμμετείχαν σε προβολή ντοκιμαντέρ και διαλογική συζήτηση γύρο από περιβαλλοντικά ζητήματα. Η δράση υλοποιήθηκε στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο Μεσολογγίου, με στόχο την ενεργοποίηση των μαθητών, ώστε σε καθημερινή βάση σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο να ενεργούν μέσα από επιλογές που θα ωφελούν το περιβάλλον. Ευχαριστούμε θερμά το ΚΠΕ Μεσολογγίου-Θέρμου για την ευκαιρία που μας έδωσε.



Τσικνοπέμπτη στο Σχολείο μας




 Το Σχολείο μας  τήρησε τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης με τσικνίσματα και χορούς των μαθητών μας σε αποκριάτικους ρυθμούς. 

Θερμές ευχαριστίες στο Δήμο και στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά τους!



ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Στα πλαίσια του Κοινωνικού Σχολείου, οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης με την παρότρυνση της γυμνάστριας του Σχολείου μας Νικολοπούλου Βασιλικής, συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες στο Δημοτικό Στάδιο Παλαίρου. Στόχος ήταν η επαφή με το αγώνισμα του ακοντισμού και η συμμετοχή τους σε μια προπονητική μονάδα. Για το σκοπό αυτό καλέστηκε ο πρωταθλητής ακοντισμού παίδων Μυλωνάς Κωνσταντίνος του Φ.Σ. ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ, ο οποίος έδειξε στους μαθητές τα εξής: 
  • λαβή ακοντίου
  • κάρφωμα ακοντίου
  • ρίψη με σταυρωτό βήμα
  • ρίψη με φορά
Το πρόγραμμα στέφθηκε με επιτυχία και έλαβε θετικά σχόλια από γονείς και μαθητές.











Το πρόγραμμα αναφέρεται στην ιστορία της Αρχαίας Νικόπολης και μας παρουσίασαν οι αρχαιολόγοι κα Τζένη και κα Γεωργία.
Η επίσκεψη συνεχίστηκε με την ξενάγηση στα εκθέματα όπως μαρμάρινα επιτύμβια γλυπτά, πήλινα λυχνάρια, κοσμήματα, νομίσματα,  μαρμάρινες σαρκοφάγοι  κλπ . Με τη ζωγραφική φύλλων εργασίας ολοκληρώθηκε η οργανωμένη επίσκεψη, αφήνοντας σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις.












Την Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των  Γ΄και Δ΄ τάξεων στην Πρέβεζα.

Οι μαθητές και οι δάσκαλοί τους στην αρχή επισκέφτηκαν το Μουσείο Τεχνών και Επιστημών Ηπείρου στα Φλάμπουρα. Ξεναγήθηκαν από τον υπεύθυνο συλλέκτη του μουσείου, κύριο Χαράλαμπο Γκούβα  στον εξωτερικό και εσωτερικό χώρο όπου παρατήρησαν τα εκθέματα. Ανάμεσά τους, επώνυμοι πίνακες ζωγραφικής, μακέτες, προϊστορικά ευρήματα, ιστορικά αντικείμενα,  συλλογή πετρωμάτων, συλλογή εντόμων, ιστορικά έγγραφα, γραμματόσημα και 12 εικαστικές κατασκευές (πύραυλος NASA, σιδερένιο ποδήλατο του 1870, Ηλιακό σύστημα, Σεισμός, Εμβολο τριήρους, Ανθισμένο ποδήλατο, Γυάλινος πύργος, κλπ).






Θερμές ευχαριστίες στον κ. Γκούβα για τα δώρα που χάρισε στους μαθητές και στο σχολείο μας.


 Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Νεοχώρι Εκεί μας περίμενε ο κος Ντάτσας για την περιήγηση στο χώρο του μουσείου όπου εκτίθενται μοναδικά είδη χλωρίδας και πανίδας, καθώς και ευρήματα από την προϊστορική περίοδο, όπως μέρος από τον χαυλιόδοντα Μαμούθ.






Στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου της Παλαίρου , κάθισαν οι μαθητές της Γ1΄ και Γ΄2 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Παλαίρου . 

Τους υποδέχτηκαν εγκάρδια ο Πρόεδρος της Τοπικής Ενότητας Δημήτριος Στάχτιαρης και ο Δημοτικός Σύμβουλος κος Σιδεράς Δημήτριος.
Ακολούθησε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με θέμα: «Προβλήματα του χωριού μας και του σχολείου μας» κατά τη διάρκεια της οποίας τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις αλλά και τις λύσεις τους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.













ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-14


Στόχοι του Προγράμματος (για τους μαθητές)
-  Να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με το νερό.
- Να καταλάβουν την αξία που έχει το νερό για την υγεία και τη ζωή των κατοίκων του τόπου μας παλιότερα και τώρα.
- Να γνωρίσουν τους κινδύνους που απειλούν το νερό, κυρίως από ανθρώπινες δραστηριότητες και ενέργειες.
- Να υιοθετήσουν απλές συνήθειες για εξοικονόμηση νερού.
- Η ανάπτυξη της ικανότητας να εργάζονται ομαδικά.
- Να μάθουν να συλλέγουν, να κατηγοριοποιούν και να ταξινομούν δεδομένα.
- Να ευαισθητοποιούν και να αναπτύξουν αισθήματα αγάπης και σεβασμού για το φυσικό περιβάλλον.
- Η ανάπτυξη της παρατηρητικότητας και της κριτικής σκέψης.
- Η άσκηση στην καταγραφή και τη διατύπωση των παρατηρήσεων και των συμπερασμάτων.
- Η επαφή με παροιμίες, αινίγματα, δημοτικά τραγούδια που έχουν σχέση με το νερό.
- Η κατανόηση της σημασίας του νερού στη χριστιανική θρησκεία και στον αρχαίο πολιτισμό.
- Η έκφραση μέσα από τη δραματοποίηση και τη ζωγραφική. 

Δραστηριότητες 
- Συγκέντρωση πληροφοριών από βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες και το διαδίκτυο. 
- Καταγραφή  παροιμιών, τραγουδιών κλπ. 
- Σταυρόλεξα, ακροστιχίδες, παιχνίδια. 
- Ζωγραφική και κατασκευές με πλαστελίνη.
- Ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων σχετικών με το νερό.
- Επίσκεψη στην εκκλησία και ομιλία από τον ιερέα για τις χρήσεις του νερού στη θρησκεία.
- Δημιουργία ασκήσεων στη γλώσσα και προβλημάτων  στα μαθηματικά.
- Προβολή της ενότητας «Γη: Ο πλανήτης μας» από τον ψηφιακό δίσκο Εκδοτικές τομές – ΟΡΟΣΗΜΟ του Ομίλου Μανιατέα. 
- Παρουσίαση – επίδειξη από εκπαιδευτή αυτοδυτών.  
- Παρουσίαση διαφόρων παιδικών εγκυκλοπαιδειών. Κατασκευή του πανό του προγράμματος. 
- Ομιλία από χημικό – μηχανικό (υπεύθυνο για την ύδρευση του Δήμου). 
- Επίσκεψη σε ιχθυοτροφείο (ψάρια – χέλια). 
- Φωτογράφηση των δραστηριοτήτων μας.
- Παρουσίαση του παραμυθιού με φιλειρηνικά μηνύματα «Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο» (Τριβιζάς, 2000) και του μύθου του Αισώπου «Η αλεπού και ο κάβουρας».
- Κατασκευή ημερολογίου με φόντο την υδρόγειο σφαίρα.
- Χειροτεχνία: πηγάδι από όσπρια (φασόλια και φακές).
- Κατασκευή λευκώματος με παλιά και σύγχρονα επαγγέλματα σχετικά με το νερό.
- Κατασκευή σελιδοδεικτών με θέμα τον βυθό της θάλασσας.
- Ομιλία από διαιτολόγο.
- Πείραμα για τις μορφές του νερού (υγρή-νερό, στερεή-πάγος, αέρια-υδρατμός).
- Κατασκευή φίλτρου νερού (πείραμα).
- Κατασκευάσαμε καδράκια με εικόνα του βυθού.
- Κατασκευάσαμε διακοσμητικό μπουκαλάκι με χρωματιστό νερό.
- Χειροτεχνία με μαγνητάκι για τον κύκλο του νερού.
- Στολίσαμε πασχαλινές λαμπάδες με θαλασσινό στολισμό.
- Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μεσολογγίου – Θέρμου και παρακολούθηση του προγράμματος «Αλυκές Μεσολογγίου».
- Επίσκεψη στο Σχολείο μας από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Λευκάδας.
- Δημιουργία μουσικού οργάνου από ποτήρια και νερό (ποτηρόφωνο).
- Κατασκευή καλοκαιρινού μόμπιλε με θέμα τη θάλασσα, σε συνεργασία με το ΚΔΑΠ Βόνιτσας.
- Κατασκευή μουσικού οργάνου της βροχής από ρολό χαρτόνι και καρφίτσες.
- Κατασκευή τρισδιάστατων ψαριών από πλαστικά μπουκάλια νερού ή αναψυκτικών, με τη βοήθεια επαγγελματία εικαστικού. 
- Επεξεργασία γεωφυσικού χάρτη της περιοχής (π.χ. εντοπισμός λιμνών, ποταμών κ.ά.).
- Χορευτικό (αχινός) και παιχνίδι για το νερό (νεροαγώνες), που πραγματοποιήθηκαν στη γιορτή λήξης του διδακτικού έτους.

Αξιολόγηση
Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και ολοκληρώθηκε τον Μάιο. Οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά ή σε ομάδες. Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι οι μαθητές σε όλη τη διάρκεια της υλοποίησης του προγράμματος συμμετείχαν σε ικανοποιητικό βαθμό και η συνεργασία τους ήταν καλή. Απέκτησαν αρκετές γνώσεις και κατάλαβαν τον σημαντικό ρόλο που έχει το νερό στη ζωή και στην υγεία των ανθρώπων. Κατανόησαν την ανάγκη εξοικονόμησης και προστασίας του νερού. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον τους κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης πειραμάτων. Ευελπιστούμε ότι οι στόχοι που τέθηκαν αρχικά υλοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό και επιπλέον επετεύχθη το άνοιγμα του Σχολείου στην κοινωνία, μέσα από τις συνεργασίες που αναπτύχθηκαν με ιδιώτες, φορείς, Υπηρεσίες και Εκκλησία.  
Χορεύοντας για το νερό
Τρέχοντας με το νερό


Ψάρια - αναμνηστικά του Προγράμματος
Καταγραφή και παρουσίαση του Προγράμματος - Δημιουργία εργασίας
Οι μαθητές κατέγραφαν τις πληροφορίες που συγκέντρωναν και τις παρουσίαζαν μέσα στην τάξη και σε εκδήλωση του σχολείου. Οι δραστηριότητες των μαθητών και το υλικό που συλλέχθηκε γράφτηκαν στον υπολογιστή, εμπλουτίστηκαν με φωτογραφίες και έγιναν μία όμορφη και χρήσιμη εργασία. Φωτογραφικό υλικό από αυτό το «ταξίδι» δόθηκε στους μαθητές σε ηλεκτρονική μορφή με μουσική επένδυση σχετικού τραγουδιού. Επίσης, η εργασία του προγράμματος κατατέθηκε στο αρχείο του Σχολείου και στο αρχείο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας (Μεσολόγγι).

Συντονιστής δάσκαλος
Τσιχτής Ευάγγελος (Δάσκαλος της τάξης)

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ι Ε Σ
      Ο δάσκαλος και οι μαθητές που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ευχαριστούν θερμά:
• Τον π. Γατσούλη Κων/νο, εφημέριο του ναού Αγίας Παρασκευής Παλαίρου, για την ομιλία που πραγματοποίησε στην τάξη μας στις 14/01/2014, σχετική με τη χρήση του νερού στα ιερά μυστήρια της θρησκείας μας.
• Τον κ. Γείτονα Βαγγέλη και το προσωπικό του ιχθυοτροφείου για τη φιλοξενία και την περιήγηση στους χώρους της ιχθυοκαλλιέργειας στις 04/02/2014.
• Τον κ. Νταλταγιάννη Σπύρο για την ομιλία που πραγματοποίησε στην τάξη μας στις 27/02/2014, σχετικά με το πόσιμο νερό και την ύδρευση της Παλαίρου.
• Τον κ. Κίτσο Ευάγγελο για την ομιλία που πραγματοποίησε στην τάξη μας στις 17/03/2014, σχετικά με την αξία του νερού στην παιδική διατροφή.
• Τον κ. Σκορδαλή Βασίλειο για την παρουσίαση  - επίδειξη που πραγματοποίησε στην τάξη μας στις 27/03/2014, σχετικά με το επάγγελμα του δύτη και τις συνθήκες στον βυθό της θάλασσας.
• Το ΚΠΕ Μεσολογγίου και ειδικότερα τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας κ. Σταθακοπούλου Μαρία και κ. Σγούρα Νίκο για την υποδοχή, τη φιλοξενία και τις χρήσιμες πληροφορίες που τους μετέδωσαν.
• Τον Ανθυποπυραγό κ. Ζηνέλη Κων/νο και τον Πυροσβέστη κ. Θεριανό Χρήστο για τη θεωρητική παρουσίαση και την επίδειξη, για το έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που πραγματοποίησαν στο Σχολείο μας στις 06/05/2014.
• Τη νηπιαγωγό κ. Μπράφα Αλεξάνδρα, για τις πολύτιμες συμβουλές της και το πλούσιο έντυπο υλικό που προσέφερε.
• Την κ. Λίτου Δέσποινα και την κ. Κοκοτσέλου Κων/να για τη βοήθεια τους στην κατασκευή του καλοκαιρινού μόμπιλε, που πραγματοποιήθηκε στην τάξη μας στις 15/05/2014.
Την εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κ. Πέτρου Μαριάννα για την υλοποίηση δραστηριοτήτων σχετικών με το νερό στην καλοκαιρινή γιορτή του Σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.